14 maart 2012

Eindelijk weer eens een post...

Ja hoor, het heeft even geduurd, 
maar hier ben ik dan weer eens met een gezellige (nou ja, dat hoop ik dan...) post!!
Deze keer ben ik weer aan het haken geslagen...


Ik was de afgelopen weken met van alles en nog wat bezig en had daardoor 
weinig of geen tijd om een nieuwe post te plaatsen of om eens gezellig bij anderen te komen lezen.
Maar ik ben er weer en heb een hoop in te halen aan leeswerk bij anderen.
Wat is er weer een hoop leuks geplaatst door jullie!!

Eerst even mijn eigen post in orde maken...en dan heerlijk lezen bij al die
andere prachtige blogs!

De afgelopen weken ben ik vooral bezig geweest met de voorjaarsopruiming,
mijn kantoor werk, en iets nieuws wat op stapel ligt en te maken heeft met mijn "droom" 
...(maar daar in de toekomst meer over!)...
en die vreselijke hoofdpijnen overleven en ondertussen met een speciaal dieet (Het oerdieet)
aan het herstellen 
en ik moet zeggen, het lijkt het ei van Columbus wel...
Alhoewel ik er veel voor moet laten... zoals geen melk, brood, granen, pasta's, rijst, en zeker 
geen suikers, en dat terwijl ik zo'n zoetekauw ben, slik...
Maar het werkt en ik krijg er zelfs steeds meer energie door!
En als je meer energie hebt, komt er ook meer uit je handen, en dat is nooit verkeerd.


Daarnaast was ik dus bezig met de vogelhuisjes uit mijn vorige post en nu dan
met heerlijke, zomerse kleurtjes waar schattige mutsjes/ hoedjes van onder mijn handen vandaan
glijden. 
Ik heb het eerste hoedje ergens op een engels blog gezien (sorry dat ik even niet meer 
weet welke?) maar wilde die gelijk eens uitproberen...
En ze waren zo simpel en snel te maken, dat ik het idee kreeg er meerdere te gaan maken
en deze straks te gaan verkopen op de oranje markt, samen met nog meer leuke ideetjes,
zoals kleine meidentasjes, broches, knuffels, hartjes en nog meer van dat leuke spul.
Ik heb dus nog even wat voor de boeg, maar het idee maakt me al vrolijk!

En mijn lieve, heerlijke nichtje mocht even proefkonijntje zijn... en het mutsje goedkeuren.
Nou, ze had haar voorkeur al gelijk hoor, want de roze was het helemaal!!
De blauwe mocht haar broertje wel!! Hahaaa...


Ze vond hem helemaal geweldig en was er helemaal blij mee. 
Er gaat er dus binnenkort eentje in het roze haar kant op, want ik moest de draadjes nog 
even afwerken en er een leuke bloem op vastmaken.
Maar hij was in ieder geval goedgekeurd!


En kijk dat lekkere smoeltje nou toch...
De blauwe wilde ze wel even opdoen voor je foto van "tante Joyce" en ook deze stond haar 
zo lief met die grote blauwe kijkers van haar. 
Dus haar natuurlijk na de foto nog even heerlijk geknuffeld.
Grote broer, wilde natuurlijk niet op de foto met een "meidenhoed" dus wie weet heeft 
"tante Joyce" er over een tijdje ook wel eentje verzonnen met een stoere klep...???


In ieder geval weten jullie nu waar ik me nog wel even mee bezig hou...
en hierna de meiden tasjes...dus wordt vervolgd.

Ga ik straks ook even heerlijk bij jullie lezen, maar voor nu en zeker voor morgen
een lekkere, creatieve en zonnige dag 
met heel veel genieten en positieve vitamientjes toegewenst!!

Groetjes, 

JOYCE

8 opmerkingen:

  1. ziet er heel gezellig uit je gaat er vast een hoop verkopen,fijne dag gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joyce, wat gezellig om weer wat van je te horen! Wat een grappige mutsjes, lekkere kleurtjes ook en wat een schattig proefkonijntje! Goed idee om ze op de oranjemarkt te gaan verkopen, die raak je vast wel kwijt! Succes met je dieet, ik weet hoe lastig dat kan zijn. Voor mijn dochter ooit een tijdje Ayurvedisch gekookt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn weer iets van je te lezen! en ohh wat schattig dat mutsje op het al even zo schattige hoofdje van je nichtje!
    heerlijke bezigheid is haken toch hè, ik mag dat ook zo graag doen.
    wat fijn dat je wat meer energie krijgt, dat is zo belangrijk!
    dank je voor je reactie!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een enige hoedjes!!
    Hier zijn we ook met een dieet bezig voor dochterlief: geen melk,suikers, eigenlijk mag ze 10 dagen bijna niets meer.. lastig hoor. Maar de buikpijn is heel erg verminderd, dus het is het uitzoeken wel waard. Maar erg moeilijk!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!
    Ik geef het aan mijn vriendin door echt iets voor haar meiden!!!

    Lieve blog groetjes,

    Jolanda
    Woonwinkel 't Zolderrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat lekker vrolijk die gehaakte mutsjes en het is te zien dat ze er blij mee is. Fijn dat je door dit dieet zo opknapt. Kun je nagaan wat voeding kan doen. Misschien kun je voor de suiker een vervanger gebruiken. Iets zoets is af en toe wel lekker.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen lieve Joyce,

    Ohh...wat een schattige mutsjes heb je gemaakt...
    En wat staat het leuk bij je nichtje..
    Zowel de blauwe als de roze zijn zo schattig...en dat randje
    om het hoedje heen maakt het zo lief!!

    En zonnestraaltje nu worden we wel heel erg benieuwd naar
    jouw tasjes...maar ik weet nu al zeker dat het ook weer een
    prachtige tasjes worden...

    Meisje ik wens je een wonderschone dag!
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Joys,

    Meisje..ik wil je zo graag nog even bedanken voor je lieve woorden
    op mijn posten, en dan voor die van ons kleine mensje Sophie Ann..
    We zijn zo gelukkig met die meisje....ze is zo liefffffff!!!!

    Lieverdje ik wens je alle liefs...en hele fijne Paasdagen!
    Lekker eitjes verstoppen en daarna heerlijk opsmikkelen...

    Dag schatteke...
    Marijke
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen