20 oktober 2011

Een buideltje in Pip kleurtjes.

Eindelijk... weer eens een post op mijn blog.
Het heeft even geduurd voor ik er weer zin in had en er tijd vrij voor kon maken.
Regelmatig ziekzijn gooide steeds roet in het eten...
Maar ik hoop dat ik weer opbouwende heen kan en heb weer een paar leuke dingetjes liggen 
waar ik mee bezig ben en een hoop ideeen borrelen in dat soms zo zieke koppie. 

Maar ik heb er wel weer onwijs veel ZIN in om creatief bezig te zijn, dus hier weer eens 
wat leuks om te laten zien!
Met "mijn" kleurtjes die ook zo bij het merk Pip horen...aan het haken gegaan
om een lief buideltasje te maken. 



En met de granny vierkantjes is het heel relaxt zitten haken...


Een randje aan de bovenkant van de buidel haken nadat de vierkantjes vastgezet zijn 
en daarna de draadjes netjes afwerken.


Een mooi romantisch lintje door het gehaakte randje halen voor het 
lieflijke effect en dan een hengsel gaan haken.


Het hengsel kan vastgezet en dan het tasje nog even voeren en klaar is dit lieve buideltasje 
met die heerlijke romantische kleurtjes...

4 opmerkingen:

  1. Ziet er echt heel leuk uit! Gelukkig had je weer even tijd om een blogje te maken!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je er weer bent, nu kun je weer lekker knutsel, mooie kleuren en zo sprekend. Geweldig.
    Geniet ervan.

    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey lieve Joyce,

    Meiske wat een schattig haakwerk...ohhh wat zou ik dit toch graag leren!
    Kun je niet eens een dagje gezellig bij me in het atelier komen om mij te leren haken?
    En dan leer ik jou een muisje te maken...als je dit leuk vindt...

    Je buideltjes is zo snoezig..ben er helemaal weg van, en dan die kleurtjes...wauw helemaal mijn kleurtjes...wat lief en knap gemaakt.

    Ik hoop dat je inmiddels alweer een beetje beter bent...en je weer een postje hebt gemaakt...
    Trouwens je achtergrondje is super...ik wordt hier helemaal vrolijk!

    Meiske wil je ook nog bedanken voor je lieve berichtjes....zo aardig!

    Dag meisje...alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zijn ze leuk die vierkantjes,ben het ook nog eens van plan om te doen,maar of het er ook van komt!!

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen