8 januari 2012

Styropor hartjes slingers...

 Ik had die lieve kleine styropor-hartjes gezien en gekocht bij de Hema,
omdat ik ten eerste een zwak voor hartjes heb en ten tweede mijn hersens gelijk
aan het "ideeen-borrelen" begon toen ik ze zag...

Dus ging ik tijdens deze vakantie eens heerlijk in mijn hobby kamertje zitten freubelen!
Ik wist al dat ik ze wilde beplakken met mooie servetten
en toen ik vorige week op hele schattige servetten met roosjes stuitte,
was mijn moment daar, om aan de slag te gaan met het idee in mijn hoofd.

Met servetten die ik al eerder had gekocht voor hetzelfde idee, maakte ik een
roze set hartjes om te kijken hoe die zouden gaan worden.
Het werd nog best een gepriegel en precies werkje (of ben ik gewoon
toch weer een pietje precies??), want sommige stukjes bleven weer 
aan m'n vingers plakken en moesten na afloop nogmaals gevuld worden met 
hele kleine stukjes servet. 
Maar het resultaat mocht er nu al wezen...
Met mijn nieuw gekochte Pip schoteltjes erbij werd het een gezellige boel
op mijn bureau!!
Nu werden de hartjes op een lint geregen met ertussen leuke kralen (van de Xenos) 
en de leuke versierinkjes van de Zeeman (kleine doosjes met glittervormpjes)
en het Kruidvat (strikjes) en papieren bloemetjes van het merk Tilda, 
om de hartjes zo een nog gezelliger en leuker geheel te laten worden...


En het resultaat mocht er in mijn ogen wezen!! 
De blauwe hanger is een plaatje en staat zo schattig tegen die houten kast 
en is helemaal in de Pip stijl geworden!
Nu verder met de roze variant...

...en toch nog maar nog een blauwe...
 Ze zijn zo leuk om te maken, dat ik het gewoon jammer vind 
dat mijn styropor hartjes alweer op zijn...
Dus dat wordt van de week toch weer even langs de Hema op zoek 
naar nieuwe hartjes!!
En dan kruip ik nu weer achter de naaimachine om van die 
heerlijke stoffen hartjes met leuke lintjes te gaan maken,
want ik heb nog steeds last...van die HARTJES tic....hihihiii...

Iedereen een heerlijke en vooral ontspannen zondag!!

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk, inderdaad helemaal in Pip-stijl! Leuk bedacht en mooi uitgevoerd!! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden, ik vind ze echt helemaal vrolijk en al een beetje voorjaar!!!!
    Knutsel ze...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dat leuk geworden!
    goed idee zeg...
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt eer van je werk hoor, het staat hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn deze werkelijk super mooi geworden ...het lijken wel dromenmvangertjes...ik vind de kleurtjes die je hebt gebruikt ook heel lief.
    Nog een fijne zondag en een lieve groet...elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel schattig die hartjes ....... hhhhmmmm morgen toch maar ff naar de Hema denk ik ......... groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt superleuk geworden.
    creatieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg Leuk gemaakt
    ga ik ook eens uitproberen (natuurlijk in andere kleurtjes)
    schattig gewoon,
    fijne dag nog
    vriendelijke groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your little ♥ they look so sweet.....great idea.

    Claire :}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!!
    Ik vind ze echt super leuk geworden! Wordt er helemaal blij van!
    Wat een leuk idee zeg, heb hierdoor helemaal zin om zelf creatief bezig te gaan...

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen