24 juni 2011

Een stoer uiltje tussendoor...

Even een uiltje proberen te maken door zelf wat te verzinnen.
Had al diverse leuke uiltjes op blogs voorbij zien komen, 
maar dan moest ik een patroontje kopen...
En ik, Miep ongeduld, wilde NU een uiltje maken,
dus....


Ging ik van start met een lapje dat ik begon rond te haken...


Om daarna de oogjes, vleugeltjes 
(ik heb maar wat gerommeld tot het ergens op leek) 
en een soort van snaveltje in elkaar gefreubeld 
(ben bang dat ik die nooit meer zo voor elkaar krijg, want
ik weet nu al niet meer wat ik gedaan heb...?? slik...)...


Hierna alles aan elkaar vastgemaakt en snel bij de Xenos leuke, kleine belletjes geshopt 
die mooi als oogjes kunnen dienen. 
Kon het niet laten nog veel meer bij die winkel weg
te halen, want ze raken ook steeds meer gericht op de knutselende medemens...
dus bleven er
de nodige kraaltjes, hangertjes en camé's aan mijn handen plakken.
Een prachtige bamboe schaal in het heerlijke poederroze mocht ook mee...
maar daar een andere keer meer over. 


Dus de lieve, kleine belletjes en het nieuwe sleutelhangerhaakje vast gezet, 
hem nog een stropdasje omgegeven voor het stoere geheel...

en dit werd het resultaat!!! 

(Jammer genoeg blijkt het een onscherpe foto te zijn...sorry...)


Iedereen alvast een heerlijk, zonnig en creatief weekend!!

1 opmerking:

  1. Nou dat heb je dan toch mooi voor elkaar gekregen die uil. Super hoor.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen