15 juni 2011

Hartjes...die je hart veroveren...

Ik wilde toch even wat leuke dingetjes plaatsen, 
maar omdat ik nog druk bezig ben met het maken...ehhh...haken van een lekker fris en vooral...roze/oranje envelop tasje...


die nu nog niet klaar is,


want je hebt voor een envelop-tas nog best een hele lap nodig...


Dacht ik maar eens mijn lieve, zelfgemaakte hartjes te laten zien!!
Ik heb ze een paar weken geleden al gemaakt 
van de prachtige Tilda stofjes...



en ze zijn erg leuk geworden...



Eigenlijk té leuk om kado te geven...


2 opmerkingen:

  1. Super die hartjes met de lintjes erop. Leuk ook dat je er nog iets aan kan hangen.
    Leuke kleuren van je haakwerk.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk die hartjes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je enveloptas, leuke kleuren! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen