26 november 2011

De hobbykamer ingericht...


Ik had het nog beloofd, 
dat ik de HOBBY kamer zou laten zien als ik hem ingericht en klaar zou hebben...
En dat duurde iets langer dan ik zelf in gedachten had.
Veel andere dingen kwamen er tussendoor 
(en wie herkent dat niet in deze altijd zo drukke periode),
en dus vond ik het vanmiddag HET moment
om naar boven te gaan en eens wat leuke foto's te schieten van mijn heerlijke 
EIGEN plekje in huis, mijn HOBBYKAMER!!


Ik ben er nog NIET aan toe gekomen om er te gaan zitten en te gaan KNUTSELEN
maar mijn naaimachine staat in de start houding...en morgen...
...ga ik eindelijk heerlijk achter de NAAIMACHINE zitten en wens ik NIET gestoord te worden.



Tja,...dat zal wel niet helemaal lukken,
maar ik heb even de dingen zo geregeld, dat morgen even KNUTSELTIJD wordt
en alles wat er verder nog MOET, dat moet dan maar even wachten...

Toch wel eens lekker om te durven zeggen.
Nu ook nog uitvoeren, slik...



Maar ik hoop in ieder geval de twee TASSEN die ik tussen de bedrijven door
heb gehaakt, te voorzien van een leuke binnenkantje 
en de mooie hengsels er aan te zetten.
Dan kan 1 van de twee tassen richting een heel LIEF vriendinnetje
als kadootje voor haar vriendschap...

En de ander hou ik zelf om mee te showen!! 




En daarna ga ik gauw mijn BREIPENNEN tevoorschijn halen
om die onwijs leuke kollen (sjaals) die je tegenwoordig overal ziet te gaan maken!
Het liefst met zo'n leuke eigengemaakte creatie aan de voorkant erop...
Het zit al helemaal in mijn hoofd... nu dat stukje genaamd TIJD nog zien te vinden.



Maar voor nu wens ik iedereen een heerlijke, CREATIEVE zondag!!

13 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie kamer is het geworden, zo kleurrijk maar ook zo geordend...je zult hier heerlijk aan de slag kunnen zeg.
    Mooie stofjes heb je ook....daar komen vast mooie dingen uit...

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk dat je hobbykamer klaar is en wat is ie gezellig geworden! ik kan me goed voorstellen dat je handen jeuken om morgen lekker aan de slag te gaan! hang maar een bordje op de deur niet storen hihi..

    fijne zondag,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    wat heb jij een leuke hobbykamer,en mooie dingen allemaal zeg.Ik las net je berichtje op mijn blog van jou,ja leuk he dat je zo via het bloggen hele leuke mensen tegen komt.Met sommige mensen heb je gelijk zo'n klik zonder dat je ze verder kent.
    Nou heel veel plezier met je hobbykamer dat gaat zeker lukken.Mooi al die kleurtjes.

    Fijn Weekend.
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super gezellig uit, joyce, veel plezier met je hobby kamertje en dat je maar heel veel mooie dingen mag maken en als je ooit deze spulletjes online wilt verkopen dan weet je mij te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hay sunshine,

    Ohhh...wat een schattig schatkamertje, vol prachige schatten.
    Ik zag prachtige dozen met van die lieve tintjes en bloemen..super!
    En van die schattige stoffen, mijn handen jeuken al hihih...ook zag ik een schattig eierdopje met een gehaakt jasje aan.
    En je kaarten in die kaarten houder..wauw wat zitten er leuke bij...super!
    Ja en dan als laatste het babydekentje..zo lief!!
    Volgende week komt een vriendin en die gaat me wat beter leren haken...ik heb al een pak witte zacht glanzende soort van katoen gekocht..en dan ga ik ook een babydekentje haken..zo leuk.
    Ohhh..ja en je tassen zijn ook al te leuk voor woorden...Ja meisie zo kan ik dus nog wel effies doorgaan..
    Kortom je schatkamertje is cool, wat zullen hier mooie creaties geboren worden...ik weet het zeker!

    Dag zonntje...wil je liefs en goeds wensen,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar dromen we toch allemaal van, zo'n knutselkamer voor jezelf! Heel mooi, dat behang en dozen, stofjes, en alles heerlijk voor het grijpen!
    Veel plezier met knutselen morgen, moet lukken, die was blijft er wel!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een gezellig kamertje!
    en wat een fijne kast, met al die laatjes...
    fijn knutseldagje morgen (ik ga morgen een dagje knutselen met mijn zus ☺ )
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het mooi geworden Joyce, wat een sfeervolle hobbykamer, ik kan mij goed voorstellen dat je hier héél blij mee bent...ik vind die dozen zo mooi geworden en je lampen vind ik schitterend....geniet er van ,
    lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Wie zou er nu uit zo'n gezellige hobby kamer weg willen blijven? Ik zou me er wel in willen opsluiten. Het ziet er super gezellig uit. Nu kan je je helemaal uitleven.
    Geniet er maar lekker van.

    Groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kamer, leuk om zien, alles opgeruimd! Ben ook mijn naaikamertje aan het inrichten, maar ik heb teveel spullen!!! Er moeten nog wat kasten bij komen.
    Leuk behangpapier van de PIP-collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kamertje is dat geworden en wat een prachtig behang.Ik be wel een klein beetje jaloers hoor, ik wou dat ik ook een kamertje voor mijn hobbies had.
    Leuke blog heb je, ik heb hem net pas ontdekt.
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kamer en een gaaf behangetje. Een inspirerende omgeving voor creativiteit! Ik wens je veel plezier met al je hobbies.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej hallo, leuk dat je op m'n blog was! En wat een gave knutselkamer heb je, heerlijk he, zo'n eigen plekkie voor al je spullen en lekker alles laten liggen zodat je de volgende keer zo weer verder kunt. Het kaartenrek is absoluut geweldig. Geniet lekker van je nieuwe kamer.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen