30 november 2011

Ik kon het niet laten...

Het moest ff...
ik kon de verleiding niet langer weerstaan...
...kijken bij die hele mooie tuinwinkel die hier net buiten het dorp ligt...

Ze maken er met liefde hele aparte en niet allerdaagse stukjes,
die je inspireren en hebberig maken...
Maar ze hebben er ook hele gave kransen in allerlei soorten
en kaarsen waar je van gaat glunderen omdat ze ook nog eens heerlijk ruiken!!
Ik kon het dus niet laten...
...toen ik die kleine vaasjes zag...in prachtige poedertinten
op een schaal met nep-sneeuw en mos,
verder versiert met mooie ragfijne takken in het wit.
En dat met heel veel vaasjes bij elkaar op een grote zilveren schaal.

Het spijt me...
maar ze NIET mee terug naar huis nemen,
die geweldige vaasjes in die betoverende matte kleurtjes roze, paars en blauw
was niet meer aan de orde!!! Het aantal... 
DAT was nu aan de orde!!
En nu, nu geniet ik!!
Van prachtige poederkleurige vaasjes.
En vanavond of morgen...zet ik ze ook op mijn zilveren schaal,
met heerlijke bolletjes mos, zachtwitte sneeuwvlokjes en 
heel veel LIEFDE!!
Zodra ik de schaal klaar heb, zal ik er nog een foto van maken
en hem met jullie delen.
Wens ik jullie voor nu een heerlijke avond en geniet van de kleine dingen!!

Vrijdag ga ik nog een keertje terug, en dan zal ik gelijk eens 
wat mooie foto's maken om op het blog zetten. 
Kunnen jullie zelf oordelen of ze mooie dingen maken...

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie kleurtjes bij elkaar.
    en die zilveren vaasjes staan er ook zo mooi bij.
    ik ben benieuwd hoe de opgemaakte schaal er uit gaat zien.
    groetjes Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleurtjes!!:D en gezellig!! Nou voel je nit schuldig het is helemaal leuk!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dat schattige vaasjes en prachtig van kleur. Ik ben wel benieuwd hoe het lijkt als je helemaal af hebt....wordt vast heel mooi....Leuk hoor !!!!!
    Lieve groet....Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie kleurtjes bij elkaar. Heerlijk toch om jezelf een keer goed te verwennen. Ik ben ook benieuwd hoe de schaal er uit gaat zien.
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lief glimmertje,

    Ohhh...wat een schattig en mooie vaasjes...
    Zo leuk ook die kleurtjes bij elkaar...en die grote bloem is ook al te leuk voor woorden.
    Ben toch zo benieuwd hoe alles strak gedecoreerd is op je schaal!
    En ja je zult met passie en liefde deze schaal opmaken en ik weet zeker dat het een plaatje zal worden om naar te kijken..

    Meis ik wens je alvast een prachtig week-end..
    en lieve Toedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllls
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey wat leuk dat je op mijn blog was. Haha, mijn berichjte was met een knipoog geschreven, ik heb niets tegen kunstbomen hoor!
    Wat ziet het hier trouwens kleurrijk en gezellig uit, ik ga eens rondsnuffelen. Jij ook hele fijne dagen gewenst!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve meis,

    Ik wil je zo graag een hele fijne jaarwisseling wensen...
    En een gezond, sprankelend 2012!
    Mogen al jouw dromen uitkomen...

    Ook wil ik je bedanken voor je altijd zeer lieve en welgemeende berichtjes....
    Hoop dat we nog lang van elkaars blog kunnen genieten..

    Liefs en alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen